Welke animatie ga jij laten maken voor jouw bedrijf?

Het maken van een animatievideo kost veel tijd en kennis. Dit is waarom het slim is om het uit te besteden aan een professional. Het is namelijk een originele manier om je boodschap over te brengen. Het is mogelijk om op een laagdrempelige manier de boodschap van jouw product of dienst te communiceren. Wil je een animatie laten maken? Ga dan naar Playforward, een professioneel bedrijf wat jouw animaties, maar ook video’s of interactieve video’s maakt. Dit doen zij al voor klanten door heel Nederland. Zowel grote organisaties als midden- en kleine bedrijven gingen je voor. Bij Playforward is er veel mogelijk. Voor iedere vorm van communicatie wordt een creatief idee gemaakt. Ga naar Playforward voor alles van een video, animatie, interactieve video en drone video.

Een animatievideo brengt jouw boodschap goed over

Een van de origineelste manieren om je product of dienst te presenteren is aan de hand van een animatievideo. Deze laat je maken bij Playforward. De perfecte tool om jouw boodschap aan de doelgroep uit te leggen. Daarnaast is dit ook een manier om ze te enthousiasmeren voor de producten of diensten die je aanbiedt. Ook het uitleggen van een proces of een beleidsplan komt beter over als je een animatie gaat laten maken. Je gaat daarnaast naar Playforward voor de productie van een video, interactieve video of drone video. Bij een interactieve video wordt de kijker betrokken in het verhaal. Zo is het mogelijk om verschillende routes door het verhaal te volgen of meerkeuzevragen in de video toe te voegen.

Wat is het proces als je een animatievideo gaat laten maken?

Wist je dat het bij Playforward mogelijk is om al binnen een maand je animatievideo te ontvangen? Zij werken met een strakke, wekelijkse planning om dit mogelijk te maken. Zo bestaat week één uit brainstormen en het vormen van het script. Tijdens de brainstorm wordt er gekeken naar jouw ideeën. Vervolgens worden deze omgezet in een script. In week twee wordt de animatie die je gaat laten maken uitgewerkt op een storyboard. Hierop wordt het verhaal van de boodschap duidelijk. Daarna wordt in week drie de animatievideo uitgewerkt. Hier worden bijvoorbeeld geluidseffecten, muziek en een voice-over toegevoegd. Als laatste wordt in week vier de animatie die je hebt laten maken voorzien van jouw feedback. Dit alles zorgt voor de best mogelijke kwaliteit van animatievideo’s.