De kennisbank voor de horeca

 

Kent u de foodservice al? Het is een soort van kennisbank voor de horeca. Foodservice heeft veel verschillende marktonderzoeken uitgevoerd op gebied van horeca, catering en de institutionele markt zoals de zorg. Daarnaast heeft ze onderzoek gedaan zoals uitvoeren van tests, onderzoek op locatie of imago en reputatie onderzoek. Al deze onderzoeken, resultaten  en informatie worden op 1 platform verzameld, de kennisbank dus. U Kunt hier niet alleen informatie zoeken, maar als u ook meer wilt weten of advies wil is Foodservice een goede gesprekspartner. Ze heeft dan ook kennis van zaken is en veel ervaring. Met de foodservice blijft u op de hoogte van alle ontwikkelingen binnen uw markt. 

 

Specifieke opdracht

De foodservice is niet alleen gericht op kennis delen door rapporten te verspreiden. Ze kunnen horecaondernemers ook helpen met specifieke vraagstukken. Bijvoorbeeld op het gebied van marktonderzoek. Ze voeren onderzoek in opdracht uit en blijven ook na het onderzoek de resultaten monitoren. De foodservice levert een gedegen rapport op met informatie, conclusies en tips voor bijsturing. Hierdoor hoeft u dit zelf niet te doen en kunt u onderzoek laten uitvoeren door een ervaren partner.  Daarnaast geven ze inzicht in de data van andere spelers op de markt zodat het ook mogelijk is dat horecaondernemers data en informatie kan vergelijken van de concurrentie. Met die informatie kunnen ze informatie krijgen over hun eigen positie en daarop bijsturen.

 

Waarom kiezen voor de foodservice?

Waarom zou u de hulp van de foodservice inschakelen? Allereerst natuurlijk omdat ze een kennisbank bieden over uw branche. Maar daarnaast biedt de foodservice ook de laatste cijfers over de ontwikkelingen in de branche en heeft ze ruime kennis en ervaring over verschillende concepten, onderzoeken en andere ontwikkelingen binnen de branche. Hier kunt u als ondernemer mooi van profiteren.