Support Professional

Functie

DentAdmin is al jaren de toonaangevende software op de Belgische tandheelkundige markt. Wil je ons team versterken? Dan hebben we vacatures als frontline support engineers

Wat jouw uitdaging wordt:

  • Koptelefoons zijn geweldig voor u omdat u – en uw collega’s – het contactnummer van onze klanten bent.
  • U kunt blindelings en foutloos inhoud typen omdat u ook e-mailondersteuning biedt.
  • Wanneer u hardware- en softwareproblemen oplost via AnyDesk, zullen klanten verrast zijn door uw vaardigheden.
  • U verliest niet de mogelijkheid om hardware ter plaatse te installeren en te repareren.
  • Als u een probleem ondervindt met ons online back-upsysteem, stuurt u een (subtiele) waarschuwing.
  • U kunt onze DentAdmin-software eenvoudig installeren en configureren. Soms via AnyDesk, soms bij de klant op locatie.
  • U zult zien dat het configureren en installeren van VOIP-telefoons een urgent probleem is dat moet worden opgelost.
  • Van tevreden klanten word je blij!

Wat wij van jou verwachten:

  • Je bent een expert in deze branche, want je zit er minimaal twee jaar in.
  • Je spreekt perfect Nederlands, maar je schuwt nooit het Frans. Nestest pas?
  • Als echte computerfanaat heb je een uitgebreid begrip van de configuratie van Windows (7, 8.1, 10) en randapparatuur / stuurprogramma’s (printers, scanners, eID-lezers, enz.).
  • Routers, schakelaars, repeaters, UTP, enz … Dit is uw dagtarief.
  • Heeft u kennis van databases? Dan krijg je van ons extra punten!
  • Je bent een dwaas! Nadat het probleem volledig is opgelost, moet u met beide oren slapen.
  • U kunt stress weerstaan ​​omdat u soms de klant tegenkomt die met de verkeerde voet opstaat.
  • In een team werken? Dit is duidelijk, en wat vind je leuk om te doen!
  • U wilt alles weten over tandheelkunde omdat u het (bijna?) Net zo boeiend vindt als IT.

Aanbod

  • De centen op uw bankrekening (per maand) en enkele aanvullende wettelijke voordelen.
  • Een bureau met een patio.
  • Elke week staat er een mand met vers fruit. Lekker en gezond!
  • Een team van nerds zoals jij.
  • Op vrijdagavond biedt onze stijlvolle DentAdmin-bar bier, wijn of cola.

Jouw profiel

  • Je bent een expert in deze branche, want je zit er minimaal twee jaar in.
  • Je spreekt perfect Nederlands, maar je schuwt nooit het Frans. Nestest pas?
  • Google is niet de vijand, maar waar vind je dagelijks oplossingen voor hardware- of netwerkproblemen.
  • Je hebt een passie voor procesinnovatie en automatisering
  • Computerbeelden maken is zinvoller dan foto’s maken!
  • Je bent een dwaas! Nadat het probleem volledig is opgelost, moet u met beide oren slapen.
  • U kunt stress weerstaan ​​omdat u soms de klant tegenkomt die met de verkeerde voet opstaat.
  • U wilt alles weten over tandheelkunde omdat u het (bijna?) Net zo boeiend vindt als IT.
  • Rijbewijs B.

Resultaatgerichtheid, creatief denken (creativiteit), verbindingsvaardigheden, hecht team, klantgericht, commercieel, in staat zich aan veranderende omgevingen aan te passen (flexibiliteit), zelfstandig werken, leervermogen, accuratesse , Planning (= organisatie), regels en het nakomen van bestaande beloftes

Informeer klanten over de geïdentificeerde technische problemen, aan te brengen wijzigingen en uit te voeren onderhoud, gebieden: IT en telecommunicatie, bepaal oplossingen en technische suggesties en communiceer deze aan klanten, analyseer technische problemen en klantvereisten, verwerk of dien bestandsoverdrachten in Aanverwante diensten (geschillen, etc.), complexe technische vraagstukken overdragen aan experts (onderzoek, onderzoek, onderhoud, etc.)

Afgestudeerd in Information Technology Management. Bach Industrial Science: Electronic Information Communication Technology, Professor Bach Applied Informatics, afgestudeerd aan Computer Science Programming

https://www.vindazo.be/vacatures/technische.html