Specialist op het gebied van webdesign in omgeving Haaksbergen nodig?

Dan kun je het beste kiezen voor webdesign in Haaksbergen waarbij je maandelijks een bedrag betaalt. Je betaalt de webbouwer dan om elke maand je website te onderhouden. Zij zorgt ervoor dat je website helemaal up-to-date is waardoor alle functionaliteiten behouden blijven en je geen last krijgt van problemen of storingen. Dankzij deze service hoef je zelf niks aan de website te doen. Je hoeft alleen maar content aan te leveren als je wil dat de webbouwer deze op de website plaatst. Neem gerust contact op over webdesign in Haaksbergen.

Waar moet je op letten bij webdesign in Haaksbergen?

Bij webdesign in Haaksbergen zal je moeten letten op verschillende punten. Ten eerste dien je een goede webbouwer uit te zoeken. Een goede webbouwer luistert naar jouw wensen zodat je website helemaal bij jouw bedrijf past en zodat de website aan al jouw wensen voldoet. Als de website dan eenmaal gebouwd is en online staat, dan ben jij volledig tevreden. Ten tweede is het belangrijk dat je een eerlijke prijs voor de website betaalt. Een goede website hoeft niet per se erg duur te zijn. Je kan al voor een paar honderd euro een professionele website laten bouwen. Ook kun je de website laten onderhouden door de webbouwer voor een paar tientjes per maand. Deze service is erg belangrijk bij webdesign in Haaksbergen, aangezien je dan zelf niet zoveel hoeft te doen voor de website. Dit is erg handig als je zelf weinig afweet van websites. Je hoeft dan niet bang te zijn dat je iets verkeerd doet of dat de website niet goed onderhouden wordt. Tot slot is het altijd slim om eerst een gesprek aan te gaan over webdesign in Haaksbergen met een webbouwer. Zo kun jij je wensen en de mogelijkheden bespreken.

Voor meer info : https://vunique-media.nl/webdesign-in-haaksbergen/

SiteToGo

Ik heb al 30 jaar een eigenbedrijf, toen de tijd werd er nog niet zoveel gebruik gemaakt van websites en internet. Dat is nu wel anders, bijna elk bedrijf heeft wel een website en iedereen kan toegang krijgen tot het internet zelfs met hun mobiele telefoons, zelfs ik! Ik zat eraan te denken om ook maar eens een website te laten maken. Zodat mensen mij ook online kunnen vinden en niet alleen offline. Nu moet ik het doen met de connecties die ik opgebouwd heb in de afgelopen jaren. Mijn budget is niet al te hoog dus ik was op zoek naar een bedrijf die voor mij een website kan maken. Want ik wil graag een goedkope website laten maken. Want ik hoorde dat sommige websites goed in de prijs kunnen oplopen.

Goedkope website laten maken bij SiteToGo

Ik ben dus op internet gaan zoeken naar: goedkope website laten maken. Via Google kwam ik bij SiteToGo terecht want ze stonden bovenaan bij Google. Ik zag dat je bij SiteToGo een goedkope website kan laten maken. Ik heb als eerst gekeken naar hun portfolio om te kijken of zij goede websites maakte. Aangezien steeds meer mensen op hun telefoon internet bezoeken wil ik een responsive website hebben, dit was mogelijk bij SiteToGo. Ik heb besloten om hier mijn website te laten maken, omdat het portfolio er goed uitzag! Hierdoor wist ik ook meteen hoe mijn website er ongeveer uit komt te zien en wat ik kon verwachten. De prijs was ook erg duidelijk 450 euro voor een website, veel goedkoper kan je het niet vinden, perfect! Ook vond ik het ideaal dat je kan lezen wat klanten van SiteToGo vinden, dit wekte bij mij vertrouwen op. Daarnaast krijg je de website binnen een week, supersnel! Daarom heb ik een goedkope website laten maken bij SiteToGo.

Voor meer info :

Webdesign met oog op conversie

Webdesign moet leiden tot conversie. Een goede ontwerp leidt tot meer aanvragen of verkopen. Webdesign is dus veel meer dan het omzetten van je huisstijl naar een template voor een website / content management systeem.

Bij het ontwikkelen van een website moet nagedacht worden over zoekmachine optimalisatie en vooral ook conversie.Wie moet er op die website komen en welke zoekwoorden gebruiken die gewenste potentiele klanten? En als ze dan eenmaal op je website zijn, wat moeten ze daar doen en hoe kunnen ze dat zo snel en makkelijk mogelijk doen?

Om goede met alle aspecten van online marketing om te kunnen gaan is een solide en flexibele technische basis vereist. WordPress is zo’n goede basis voor online succes.

WordPress is niet alleen de beste technische basis voor zoekmachine optimalisatie, maar is ook zeer gebruiksvriendelijk en eenvoudig uit te breiden met functionaliteit.

Zo is WordPress eenvoudig uit te breiden met webshop functionaliteit door de WooCommerce plugin of met formulieren, intranet functionaiteit etc..

Bovendien draait inmiddels 22% van de top 500.000 websites ter wereld op basis van WordPress, dit heeft er onder andere voor gezorgd dat er in iedere stad wel meerdere WordPress specialisten te vinden zijn, waardoor je niet afhankelijk bent van 1 partij. Daarnaast draaien er zo veel grote sites op WordPress dat er gezorgd wordt dat het systeem altijd up to date is.

Met WordPress ben je verzekerd van een toekomstvaste en succesvolle basis van je online marketing activiteiten. De komende jaren wordt het systeem alleen maar door meer partijen ondersteund en komen er nog meer mogelijkheden.

Voor meer info : https://www.roderickvs.nl/

Webdesigner en Fotograaf moeten goed samenwerken.

Bij een mooie website passen de foto’s in het kader

Dat klinkt logisch zou je zeggen. Natuurlijk moeten de foto’s in het kader passen en zo niet dan maken we ze wel pas… Als dat laatste gebeurt blijkt het toch vaak lastig in te passen. Een hoofd moet worden aangesneden, een handeling komt net niet goed uit en om over de algehele compositie maar te zwijgen. Voor een aantal pagina’s van een website is het belangrijk de lengte-breedte verhouding goed af te stemmen met de fotograaf zodat deze ervoor kan zorgen dat de foto naadloos past in het kader en compositieregels niet met voeten getreden worden.

Banner verhouding 1 : 3

Veel websites hebben op de homepage een zogenaamde ‘scrolling banner’ gevuld met foto’s of een grafische afbeelding. 3 of 4 foto’s wisselen elkaar automatisch af zodat de bezoeker een snel overzicht krijgt van waar de website over gaat. Deze banners zij vaak in een verhouding van 1 : 3. Dit is 33% van het normale opname formaat van een spiegelreflexcamera en daar gaat het vaak fout. Fotografen hebben geleerd een 3-dimensionaal beeld zo smaakvol miogelijk om te zetten naar een platte foto. De indeling van de verschillende beeldelementen in dat platte beeld speelt een zeer belangrijke rol in de aandacht die de beschouwer geeft aan die beeldelementen. Een fotograaf zal door middel van compositie regels zoals invoerende lijnen en de gulden snede (schilderkunst) zijn beeldkader in een verhouding van 2:3 indelen. Zowel de korte zijde als de lange zijde van dat kader wordt in drieën gedeeld en de snijpunten van die lijnen vormen de sterke punten van een foto. Om die reden zitten bijvoorbeeld de ogen in een goed portret boven het midden van de foto en zal bij een landschapsfoto de horizon of helemaal boven in het kader zitten, of helemaal onder in.

Als de fotograaf dus geen duidelijke instructies heeft gekregen over het uiteindelijk gebruik van de foto, zal hij/zij de vlakindeling doen op basis van de verhouding 2:3 en daarbinnen op zoek gaan naar de sterke punten met het gevaar dat die er dan bij een banner weer afgesneden kunnen worden. Een goed overleg tussen vormgever en fotograaf voorkomt dit. Bij de bedrijfsfotografie voor de nieuwe website van Tyrepoint Zwolle heeft de fotograaf van STUDIOVHF in goed overleg met webdesigner N35 Media de composities naadloos laten aansluiten aan het formaat en de 1:3 verhouding van de banner:

(een aantal voorbeelden voor de website van Tyrepoint zwolle)

Productfotografie Webshops

Bij het fotograferen van producten voor webshops heeft de fotograaf doorgaans meer vrijheid. Hier kan een vierkant basiskader gevuld worden met zowel staande of liggende 2:3 foto’s. Vrijstaand gemaakte foto’s met een witte achtergrond passen dan altijd in het kader.

Behalve bedrijfsfotografie op locatie verzorgt STUDIOVHF productfotografie in de fotostudio bij Zwolle. Dit betreft een grote verscheidenheid aan producten: meubelen, kleding, electrische apparatuur, onderdelen, maar ook producten als groente en fruit en vers gebakken broodjes. De studio heeft de beschikking over een vaste Limbowand van 10 x 5 x 3 meter voor middelgrote producten en een opnametafel voor de kleinere producten. In de studio werken de fotografen volgens de laatste richtlijnen van de NIDF en ISO norm 3664 2009 op het gebied van kleurbeheer en bestandsbeheer. Producten worden gefotografeerd voor brochures, advertenties, prijslijsten en websites. De fotografen benutten de klassieke onthoekingstechnieken voor het correct weergeven van lijnen en verhoudingen. Ook bezit de studio over de optische apparatuur voor de verlegging van het scherptevlak zodat een product van voor tot achter scherp kan worden afgebeeld, in hoge resolutie voor grootformaat gebruik, op bijvoorbeeld billboards en vrachtwagens.

Wij nodigen u uit om ons portfolio te bekijken op de website en horen graag van u!

 

Voor meer info : http://www.studiovhf.com/over/

Het opzetten van een goed webdesign

Een hoop bedrijven denken wel even snel een website in elkaar te zetten, maar komen er dan na enkele tijd achter dat ze niet helemaal op de goede weg zitten. Het vergt namelijk enkele ervaring om een goede website te kunnen ontwikkelen. Website ontwikkeling is dan ook niet voor iedereen weg gelegd. Een goed webdesign is het halve werk, want als je webdesign er goed uit ziet zal dat ervoor zorgen dat je klanten waarschijnlijk ook langer op jouw pagina zullen blijven. Als ze op je pagina blijven dan klikken ze waarschijnlijk door en vinden ze, hopelijk, daar waar ze naar op zoek zijn. Afhankelijk van wat je intenties zijn van je website, zal uiteindelijk het doel bereikt worden. Mocht dit nou het opvragen van informatie zijn of de verkoop van een product of dienst.

Vervolgens is het natuurlijk ook belangrijk dat je website optimaal is geoptimaliseerd voor Google. Als je niet gevonden kan worden op Google dan kun je er eigenlijk nog niets mee bereiken. Iedereen maakt tegenwoordig gebruik van Google en dan wil je dus ook graag gevonden worden op bepaalde zoekwoorden. Dan kun je kiezen voor de betaalde weg of de organische weg. Voor bedrijven met veel geld is het handig om voor de betaalde weg te gaan, omdat je dan in een keer goed vindbaar bent in Google. Het nadeel hiervan is echter dat het veel geld kan gaan kosten als er veel op gezocht wordt. De organische weg, beter bekend als de ‘gratis’ weg, is in principe beter omdat je dan niet per klik hoeft te betalen, maar om bovenaan Google te komen met bepaalde zoekwoorden kan veel tijd in beslag gaan nemen. Denk dus goed na over het online marketing gedeelte, want zonder goede vindbaarheid zul je een website design hebben waar je uiteindelijk niet aan hebt.

Voor meer info : http://www.edit4u.nl

Internetbureau Zuid-Holland

Een echt full-service internetbureau is zonder twijfel Heers. Heers is niet alleen expert in WordPress webdesign en realisatie, maar helpt ondernemers ook met hun online strategie, zoekmachine marketing en conversie-optimalisatie.

Websites en webshops worden opgeleverd volgens de laatste webdesign principes, zoals responsive webdesign. Met responsive webdesign wordt er voor gezorgd dat websites en webshops ook optimaal getoond worden op mobiele apparaten zoals tablets en mobiele telefoons.

Op het gebied van zoekmachine optimalisatie hanteert Heers een duidelijke aanpak. Allereerst wordt een zoekwoorden – en concurrentie analyse gedaan. Op basis daarvan wordt een plan van aanpak opgesteld met daarin een planning en uiteraard de kosten. Het unieke aan de aanpak van Heers: geen resultaat, geen factuur!

Heers maakt geen loze beloften en mocht het zo zijn dat we niet het verwachte resultaat halen op het gebied van zoekmachine optimalisatie (zou het een keer gebeuren?) dan sturen we geen factuur!

Naast zoekmachine optimalisatie helpt Heers klanten ook met zoekmachine adverteren (Google AdWords campagnes) en conversie-optimalisatie. Op de website / in de website volgen we exact het gedrag van de bezoekers en op basis van diverse onderzoeken verbeteren we de website / webshop waar nodig.

Toe aan echt online succes? Bekijk dan de website van Heers voor meer informatie en maak een vrijblijvende afspraak voor een kennismakingsgesprek.

Voor meer info : http://www.heers.nl

WordPress website laten maken?

Wie in de regio Gorinchem een WordPress website of webshop wil laten maken is het beste af bij Webdesign Gorinchem, het lokale initiatief van internetbureau Heers uit Gorinchem zelf.

De ervaren, enthousiaste online junkies helpen het MKB in de regio aan effectieve websites en webshops. Hoge rankings in Google gepaard met hoge conversie op de websites zelf. Alles wordt gemeten bij Webdesign Gorinchem: rankings in Google, kliks op advertenties, bezochte pagina’s, muisbewegingen. Meten = weten volgens de ervaren online experts van Webdesign Gorinchem.

Zo’n 7 jaar geleden is gekozen voor WordPress omdat het enerzijds het meest gebruiksvriendelijke systeem ter wereld is en anderzijds omdat het beter dan andere systemen presteert in google.

Wil je een WordPress website laten maken? Kijk dan snel op de website van Webdesign Gorinchem en maak een afspraak voor een vrijblijvend adviesgesprek. Binnen een uur vertellen we je hoe je meer rendement uit online communicatie kunt halen en wat de daaraan verbonden kosten en planning zijn. Zonder flauwekul en moeilijke termen!

Voor meer info : http://webdesign-gorinchem.nl

Site vertalen

Wil je een website vertalen naar het Duits en ken je de taal niet goed, dan kan je dit beter laten doen door een experts, want met vertaalprogramma zal het zeker niet goed komen.

Vertalen naar Duits

Maak voor het vertalen naar Duits gebruik van internet markerteer die ook heel goed Duits kan, zo heb je zeker een goede vertaling. Zelf de site proberen te vertalen met een vertaalprogramma zal fout aflopen, omdat die de woorden te letterlijk vertalen. In Nederland vind je veel internet marketing bureaus, dat zich richten op Duitsland en ze zijn dan ook perfect in staat om je te helpen. Door het inschakelen van zo een bureau, word niet alleen je site perfect, naar het Duits vertaald, maar ze kunnen je ook nog helpen met het linkbuilding van je site, zodat je goed scoort in het Duitse Google. Linkbuilding Duitsland

Duitse Google

Google werkt in Duitsland heel anders, dus je kan het hulp goed gebruiken, bij zowel als het site vertalen als de linkbuilding. Voor linkbuilding in Duitsland heb je een hele andere strategie nodig, om goed te kunnen scoren. Zelfs voor de makkelijkste woorden, zal je moeite hebben om in Duitsland te scoren zonder hulp. Linkbuilding Duitsland

Een goede internet marketing bureau, is dus een must om in Duitsland goed te kunnen scoren. Je kan ervoor kiezen, om voor een Duitse internet marketing bureau te gaan, die hebben immers de meeste ervaring, omdat ze in het land opereren. Maar je kan ook kiezen voor de Nederlandse internet marketing bureau, dat zich op Duitsland richt, die zullen ook ervaring hebben met het linkbuilding in Duitsland.

Zelf zou ik toch voor de Duitse gevestigde marketing bureau gaan en als je een beetje Engels kan, zal je goed met ze kunnen communiceren, anders moet je toch voor een Nederlandse marketing bureau gaan.

Voor meer info : https://duitsewebsite.nl/

apps zijn de toekomst

Vlak na de komst van het internet op de mobiele telefoon was de Appstore van Apple beschikbaar waarop je apps kon downloaden. Met de jaren zijn er diverse soorten apps gemaakt. Er zijn vele mensen heel rijk geworden door het uitbrengen van een app die uniek is ten opzichte van andere apps.

Je hebt een goed idee nodig voordat je een app maken kan . Daarnaast is het plan van aanpak ook belangrijk voor het maken van een succesvolle app. Nadat je een goed idee hebt bedacht kun je beginnen met het ontwikkelen van je app. Indien je geen verstand hebt van programmeren zul je een app programmeur moeten inhuren om je app te maken. Het is eveneens mogelijk om een ontwerper zoals iMediaStars in te huren zodat je zeker bent van een mooi design. Nadat je app klaar is kun je jouw programmeur vragen om je app in de Appstore te plaatsen.

Je kunt met je promotie voor je app beginnen wanneer je app te downloaden is in de app store. De effectiefste vorm promotie is natuurlijk het internet. Probeer zoveel mogelijk jouw app te promoten doormiddel van social media. Je kunt bijvoorbeeld een vriendenclub bouwen doormiddel van Facebook. Jouw familie, vrienden en kennissen zullen helpen bij het promoten van je app. Ze kunnen dit doen door bijvoorbeeld een Facebook bericht te plaatsen. Daarnaast zijn er verschillende soorten platforms waarop je jouw app kan promoten. Het maken van een Youtube film over jouw app kan ook helpen bij het promoten van je app. Zo zijn er meerderen manieren om je app via het internet te promoten zodat je app succesvol kan worden. Verder zul je vooral ook een dosis geluk moeten hebben.

Zakelijke apps

Door de opkomst van de apps zijn bedrijven zich ook in de app gaan verdiepen. Gedurende de afgelopen jaren zijn er steeds meer bedrijven gekomen die een app ontwikkeld hebben. In het bedrijfsleven worden er twee soorten apps ontwikkeld. De één is voor intern gebruik en de ander is voor extern gebruik. Een voorbeeld van een externe app is een makelaars app. Je kunt hiermee gemakkelijk huizen bekijken die nog te koop of te huur zijn. Daarnaast kun je gelijk met Google streetview door de straten wandelen om de buurt te bekijken. Een voorbeeld van een interne app is een app waarmee je in moet klokken wanneer je begint met werk en wanneer je uit moet klokken wanneer je stopt met werk.

Voor meer info : http://imediastars.nl/app-maken-voor-smartphone-of-tablet

Sim only abonnementen vergelijken

Sim only abonnementen zijn het alternatief van dure abonnementen met nieuwe telefoon. Misschien is jouw abonnement ook eerdaags verlopen, en ben je aan het orienteren op een nieuw abonnement. De overweging om over te stappen naar sim only is zeker eentje om te onthouden. Je kan tientallen procenten besparen op de maandelijkse factuur. Omdat er een grote diversiteit aan abonnementen zijn, ben je er zeker van dat je goedkoper kan bellen. Het juiste abonnement uitkiezen is ook een fluitje van een cent. Er zijn handige sites die je wegwijs maken in het wir van verschillende sim only abonnementen. Vergelijken is helemaal niet zo moeilijk als men vaak denkt. Je kan al bellen met sim only vanaf 2 cent per minuut. Dat is natuurlijk geen geld, zeker niet als je het vergelijkt met prepaid bellen.

Hoe langer je de duur van jouw sim only abonnement instelt, hoe goedkoper de belminuten worden. Sim only aanbieders hebben natuurlijk het liefst dat jij lange tijd klant blijft. Na afloop van een abonnement wordt ook vaak een nieuwe aanbieding gedaan voor contractverlenging. Bij de meeste sim only aanbieders kan je online inloggen, en een hoop zakelijk zelf regelen.

Soms kan je ook een zakelijk sim only afsluiten, echter kan dit niet bij alle aanbieders. Sommige sim only aanbieders vragen vooraf of je een voorschot wilt betalen. Op deze manier zijn ze er van verzekert dat jij jouw factuur tijdig betaald. Voordat je een sim only gaat afsluiten, moet je de contractvoorwaarden grondig doorlezen.

Voor meer info : http://www.vergelijk-simonly.com