Handen tekort en oren te weinig.

Iedereen heeft er wel eens last van of last van gehad, namelijk een constante stroom van telefoontjes waar maar geen einde aan leek te komen. U had op dat moment of heeft op zo’n moment vaak het gevoel dat u handen te kort komt en een antwoordmachine is ook geen goede oplossing voor dit probleem. Dus wat kunt u hier aan doen, behalve het aannemen van extra personeel die de hele dag de telefoon voor u beantwoorden?

Een bedrijf die u hiermee goed kan helpen is antwoordservice-telefoonservice.nl. Antwoordservice-telefoonservice.nl biedt u meerdere oplossingen voor de constante stroom aan telefoontjes, zonder dat u daar meer personeel voor hoeft aan te nemen. De eerste optie die u wordt aangeboden is de antwoordservice van het bedrijf. Met deze service wordt elke dag tussen 8 uur s’ ochtends en  6 uur s’ avonds uw telefoon altijd opgenomen door hun personeel. Zo kunt u zich bezig houden met andere (en misschien wel belangrijkere) werkzaamheden zonder dat u zich zorgen hoeft te maken over gemiste oproepen. Voor de antwoordservice betaalt u €9,95 per maand & €0,99 per gesprek. Echter kunt de service per dag opzeggen omdat u niet vastzit aan een langdurig contract. Bij deze service wordt er een telefoniste beschikbaar gesteld die alleen voor uw bedrijf telefoontjes beantwoordt.

De tweede service die u wordt aangeboden is het gebruik van het inbound callcenter. Bij deze service gelden dezelfde prijzen (€9,95 per maand & €0,99 per gesprek) en opzegtermijnen (dagelijks opzegbaar) als bij de antwoordservice. En de tijden komen ook overeen, namelijk van 8 uur s’ ochtends tot 6 uur s’ avonds. Echter is er bij deze service wel één groot verschil ten opzichte van de antwoordservice. Bij het inbound callcenter kunt u namelijk zelf kiezen hoe de telefonisten uw klanten te woord staan. U bent er dan van verzekerd dat de klanten benaderd worden zoals u dat wilt en dat geeft u zowel een goed als een geruststellend gevoel.

Voor meer info : http://www.antwoordservice-telefoonservice.nl